سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طلبگی و دنیای عشق

نظر



هر موقع دیدید دارید افسرده حال می‌شوید بروید یک دور صحیفه نور حضرت امام را بخوانید، من چقدر به جوان‌ها توصیه کردم آقا یک دور صحیفه نور حضرت امام را مطالعه کنید، امام کلامش یک اثر دیگری دارد، یک نور دیگری دارد، از شانصدتا کتاب علمی خواندن، اثرش بیشتر است، ببین چی دارم بهت می‌گویم، یک وقت نگویی کسی نگفته بود روز قیامت یقه نگیری ما آنجا یقه نداریم.

ما کیفش را کردیم تنها خوری نکردیم، به تو می‌گوییم تو هم کیفش را بکن، ما که باور کنید نصف بیشتر صحبت‌های حضرت امام را شنیده بودیم، یک دور وقتی که من افتادم به مطالعه صحیفه نور یک زمانی، نشد بگذارمش کنار، برو ببین چه خبر است؟ بگذار روحت رنگ روح امام را که روح خدا بود پیدا کند، اصلاً یک اثر دیگری دارد، امام این جوری می‌کرد مملکت ما به جایی رسیده است که جوان‌ها می‌آیند از من تقاضا می‌کنند دعا کن ما شهید بشویم، حالا بیایید با هم تحلیل کنیم، چند نفر رفته بودند این جوری به امام گفته بودند؟ اکثریت جوان‌ها این جوری نبودند، قبول است آقا؟ امام تکیه می‌کند به آن، مملکت را با آن جوان شهادت‌طلب معرفی می‌کند، مثبت‌نگری را می‌بینید؟ مثبت‌نگری را می‌بینید؟

از بین همه بچه‌های دوازده ساله یک دانه دوازده ساله که رفته زیر تانک، بر می‌دارد این را می‌کند نماد ملت، رهبر ما طفل دوازده ساله‌ایست که، ببین این مثبت‌نگری، بعدش هم روزی که می‌خواهد از دنیا برود من با قلبی آرام، ضمیری مطمئن، به فضل خدا و به این مردم هم امام آرام بود، خیالش راحت بود.

نکته اول : گفتیم انقلاب برای ما مقدّس است، نظام برای ما مقدّس است، قداست نیاز به یک تعظیم قلبی و رعایت آداب ظاهری دارد، با انقلاب و نظام این گونه برخورد کنیم، نکته دوم برای رفع مشکلات انقلاب بر امتیازات، خوبی‌ها، تأکید بورزیم و به آنها تکیه کنیم.

استاد پناهیان.

yaali.blog.ir